درباره پیشگام صنعت ابزار

شرکت پیشگام صنعت ابزار به عنوان مجری انجام عملیات‌های هات تپ و استاپل قادر است تمامی مراحل انجام عملیات هات تپ را بدون کمترین تداخل کاری با سایر فرایندهای مجتمع‌های صنعتی به پیش ببرد. سوابق، تجارب و دانش فنی ما که محصول سال‌ها کار عملیاتی و انجام بیش از ۴۰۰۰ عملیات هات تپ موفقیت آمیز است اکنون ما را در موقعیتی قرار داده است که می‌توانیم تمامی مراحل انجام عملیات هات تپ را با بالاترین ضریب ایمنی کیفی و فنی، در اسرع وقت و بدون تداخل عملکرد با فرایندهای شرکتهای کارفرما به انجام برسانیم. قابلیتهای شرکت پیشگام صنعت ابزار در زمینه انجام عملیات هات تپ به شرح زیر میباشد:

  • انجام مطالعات فنی و براورد امکانسنجی انجام عملیات هات تپ
  • طراحی فرایندها و تجهیزات
  • تدوین دستورالعملهای فنی و ایمنی انجام کار هات تپ
  • طراحی و ساخت اسپلیت تی و سیر اتصالات نظیر سدل نیپل، و نصب آن‌ها روی خطوط لوله
  • انجام تست‌های نشتی جوش، و تست فشار هیدرواستاتیک روی اتصالات و دستگاه هات تپ
  • انجام عملیات انشعاب گرم هات تپ
  • ساخت تجهیزات مورد نیاز دستگاه هات تپ نظیر آداپتور؛ کاتر و…
پیشگام صنعت ابزار
اسپلیت تی

هات تپ

چنانکه پیداست این شرکت مسئولیت تمامی مراحل و فازهای عملیات هات تپ را میپذیرد . به محض دریافت سفارش و اطلاعات اولیه در خصوص مشخصات فنی خطوط لوله و سیال، خود تمامی مراحل را البته با اخذ تأییدیه کارفرما به انجام می‌رساند. شرکت پیشگام صنعت ابزار فعالیت خود را با مطالعات فنی و مهندسی اولیه آغاز کرد، اما به مرور و با آغاز فرایندهای اجرایی، ضمن مواجه شدن شرایط و موقعیت های ویژه توان و قابلیت های تکنولوژیک خود را ارتقا داد و اکنون خود به یک پیمانتکار صاحب سبک و دارای روش های ابداعی در زمینه انجام عملیات هایی نظیر هات تپ تبدیل شده است.

ما فعالیت خود در زمینه انجام عملیات‌های مربوط به خدمات خطوط لوله را حدود ۱۵ سال پیش آغاز کرده و از آن زمان تا کنون به پشتوانه تجارب متعدد، تیم‌های فنی و مهندسی متبحر و طراحان امکان‌سنجی فرایندها که در طول سال‌های متمادی فعالیت آبدیده شده‌اند، و نیز زحمات و تلاشهای مجدانه اپراتورها از پیمانکاران صاحب نام کشور در زمینه انجام عملیات‌های زیر هستیم:

  • هات تپ خطوط لوله از سایز ½ تا ۷۲ اینچ
  • استاپل یا انسداد خطوط لوله در سایزهای مختلف
  • فلنج فیسینگ در انواع سایزها
  • تراشکاری پرتابل
  • درون تراشی لوله
  • سوراخکاری و گرده برداری

علاوه بر این ما قادر به تهیه و تأمین دستگاهها و تجهیزات مورد نیاز مشتریان نیز می باشیم و به عنوان یک واحد فعال در زمینه بازرگانی، قادریم دستگاههای ارائه دهنده خدمات خطوط لوله را از شرکتهای معتبر در اسرع وقت تهیه و در اختیار مشتریان گرامی قرار دهیم.

شرکت پیشگام صنعت ابزار به عنوان قدیمی‌ترین واحد خصوصی در زمینه ارائه خدمات خطوط لوله نظیر هات تپ و استاپل آماده است نظرات، سفارشات، درخواستها و سایر موارد مورد نیاز مشتریان، کارفرمایان، دانش‌آموختگاه و کارآموزان عزیز را دریافت کرده و با هدف ایجاد تعامل با صاحبان صنایع و علاقه‌مندان به ارائه خدمات به صنعت کلیدی نفت و گاز، مشتاقانه به پیشبرد امر تبادل اطلاعات و دانش یاری رساند. هدف ما جلب رضایت مشتریان در تمامی مراحل، انتقال و ارتقای دانش و فن‌آوری ها، تربیت و آموزش نیروهای کارآزموده و آماده به خدمت به کشور در حوزه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و تلاش برای تحقق اهداف کشور در زمینه خودکفایی و کاهش نیاز خارجی خصوصاً در زمینه پیمانکاری و ارائه خدمات داخلی است.

هات تپ خطوط لوله
عملیات هات تپ

ما در راستای تحقق چشم اندازمان مبنی بر صدور خدمات به سایر کشورها، علی‌الخصوص کشورهای همسایه نیز دستاوردهای قابل توجهی داشته‌ایم. تجربه بیش از ۵ سال همکاری با شرکت‌های نفتی مستقر در کردستان عراق و انجام چندین عملیات هات تپ، استاپل و فلنج فیسینگ در نقاط مختلف اقلیم کردستان از کشور عراق یکی از دستاوردهای ما در زمینه صدور خدمات به خارج از کشور محسوب می‌شود.

از این رو، به پشتوانه این تجارب و دستاوردها، ما در تمامی روزهای هفته و به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت نظرات و سفارشات شما می‌باشیم. ما در زمینه دریافت سفارشات و واکنش سریع در مقابل مطالبات مشتری از جمله در زمینه های هات تپ و استاپل دارای قابلیت انعطاف بسیار بالا و سرعت عمل قابل توجهی هستیم و در صورت مواجهه با نیازهای فوری مشتریان، بسرعت تمامی مراحل مطالعاتی، کارشناسی و اجرایی را در عین رعایت تمام نکات ایمنی و فنی به انجام می رسانیم. تجارب و دانش فنی دو عنصری است که بر میزان تسلط ما برای فرایندهای اجرایی‌مان افزوده و از این رو تمامی فرایندها در اسرع وقت و ضمن اشراف بر کلیه متغیرهای تعیین کننده هر مرحله به انجام می‌رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *